Yeahhh we zijn er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Yeahhh we zijn er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Yeahhh we zijn er!

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

07 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

He he daar zijn we dan. Na een vermoeiende reis en een stop in Melbourne in Australie zijn we aangekomen in Auckland. Yvonne heeft een paar uurtjes moeten wachten op het vliegveld op ons omdat we vertraging hadden en de rollator spoorloos was. Maar is terecht gelukkig. Het was geweldig om onze familie van downunder te ontmoeten. Wat zijn ze lief en gastvrij. Yvonne is onze prive gids de hele week en laat ons alles zien in Auckland. We rijden met Yvonne's tourbus "Morris" Het is hier prachtig mooi huis en prachtig uitzicht op de stad. We zijn over harbour bridge gereden. Langs de Sky tower, de havens met heel boten. Wel grappig er is een boten stalling waar boten in een stelling staan. als je dan je boot wilt bel je op en dan halen ze hem uit de stelling. We zijn bovenop one tree hill geweest waar je geweldig uit zicht hebt over de stad. De eerst vulkaan waar we bovenop stonden. er zijn hier veel vulkanen. We hebben koffiegedronken in Saint Heliers Bay en we hebben een ijsje gegeten bij Takapuna Beach. Dat is een strand waar de familie ook altijd vroeger naartoe ging. Groetjes uit Auckland

• 08 Februari 2016 - 11:31

Nancy:

Hey Miran en ome Jan!

Wat leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan of aan het doen zijn! Leuke foto's! Het ziet eruit dat jullie het gezellig hebben. Wat een mooi avontuur voor jullie beiden!
    Geniet maar lekker!

Liefs,
    Nancy

• 08 Februari 2016 - 21:45

Mitzy:

Wat leuk dat Yvonne jullie privé gids is! :-)
    Ben weer erg benieuwd naar het volgende reisverslag en de fotos!
    Vind het erg leuk om te lezen!

xxxxxxxx mitzy

• 08 Februari 2016 - 22:23

José :

Zijn jullie al een beetje bijgekomen van de reis?
    Wat lief van Yvonne om een week vrij te nemen om jullie rond te leiden .
    En wat hebben al veel gezien en meegemaakt.
    Inmiddels zal Tosca er ook zijn.
    Veel plezier verder en een big hug voor de hele familie.
    We kijken uit naar het volgende verhaal.
    Xx Peter en José