Auckland Zoo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Auckland Zoo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Auckland Zoo

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

09 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag gingen we naar de dierentuin van Auckland. Het was heel heet vandaag want er stond geen wind. Veel dieren gezien. En natuurlijk ook de Kiwi. Geweldig om de vogel in echt te zien. Het is een nachtdier dus het was een donker hok waar ze in zaten dus helaas geen foto. Hij is veel groter dan je denkt en daarom ook zo geweldig om te zien. We zagen ook nog de Kea het is een papegaai. Heel erg brutaal en gevaarlijk. We hebben wat gegeten een ijsje natuurlijk met dit warme weer. Papa ging naar bed ik denk dat hij griep krijgt want is verkouden en heeft koud met dit warme weer. Hoop dat gauw over gaat. We blijven morgen thuis en gaan donderdag naar het Auckland Museum. En papa gaat hier kroketten maken. Yvonne en ik zijn nog naar postkantoor geweest om de kaarten op de post te doen. Ze komen eraan! Tosca had lekker nasi gemaakt voor ons. Groetjes van hier

• 09 Februari 2016 - 11:24

José:

Leuk nog een bericht, wel jammer dat Pap zich niet zo lekker voelt. Is natuurlijk ook wel wennen voor hem en dan ook nog de warmte.
    Hoop dat hij morgen weer is opgeknapt.
    Ben ook benieuwd naar de foto's van de Kiwi en van de familie.
    Tot het volgende bericht.
    xxx Je zus

• 09 Februari 2016 - 11:48

Jolanda :

O, jee wat vervelend dat je vader niet lekker is!
    Wens hem Beterschap
    We hopen dat het mee valt!
    André en Jolanda

• 09 Februari 2016 - 16:02

Mitzy:

Gaaf dat jullie de Kiwi hebben gezien :-)
    Wat leuk dat opa kroketten gaat maken!!

We hopen dat opa snel weer is opgeknapt, wens opa veel beterschap van ons!

Een dikke kus voor jullie allemaal van ons!

• 09 Februari 2016 - 16:03

Mitzy:

P.s. Echt een super mooie foto van die schildpad in de modder!
    En natuurlijk de foto van jullie in de auto! :-)

• 10 Februari 2016 - 12:16

Paul Willems:

Wat een geweldige ervaringen ! Een herinnering voor de rest van jullie leven !! Uniek. Lekker van genieten en hopen inderdaad dat jouw vader niet ziek wordt en gewoon kan blijven meegenieten.

Tags: Auckland Zoo