Lekker uitrusten bij Ome Herman en Tante Netty - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Lekker uitrusten bij Ome Herman en Tante Netty - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Lekker uitrusten bij Ome Herman en Tante Netty

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

11 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

We hadden besloten om maar even niks meer te doen want papa was een beetje ziek maar is nu beter. We hadden foto's van vroeger van de familie uitgezocht, zijn lekker aan het babbelen en lekker aan het relaxen. We hebben gekeken naar een filmpje over de Dorpsstraat (waar Tante Netty en Papa hebben gewoond) van vroeger van de werkgroep Oud Castricum en andere filmpjes over Castricum. We hebben een prachtig uitzicht vanuit het huis van Ome Herman en Tante Netty. Tosca en papa hebben gisteren kroketten gemaakt dus gisteren aten we een broodje kroket in Nieuw Zeeland! Vanavond gaan we naar de Skytower. Groetjes uit Auckland

• 11 Februari 2016 - 07:14

Mitzy:

Het zag er via Skype gister ook erg warm uit !!
    Dan is relaxen wel even lekker!
    Wat leuk dat Tosca mee hielp met kroketten maken!

Xxxxx mitzy

• 11 Februari 2016 - 11:16

Jose:

Leuk een foto van tante Netty en Ome Herman.
    En hoe vonden ze de kroketten?
    Verstandig dat jullie wat rustiger aan doen, jullie hebben nog genoeg uitstapjes voor de boeg.

Veel plezier verder en lieve groetjes daar!
    xxxx Peter en José

Tags: kroketten