Auckland Museum en Auckland Domain - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Auckland Museum en Auckland Domain - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Auckland Museum en Auckland Domain

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

12 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Papa bleef vandaag weer bij Ome Herman en Tante Netty en Yvonne bracht me naar het Museum. Ik ging vandaag alleen op pad. Yvonne ging voor het eerst dit seizoen zwemmen in de zee en zonnebaden op het strand. In het Museum de geschiedenis bekeken en daarna heb ik nog gewandeld door Auckland Domain. Een heel mooi park met prachtige bomen en bloemen. Het is echt heel groot dus maar een heel klein stukje gedaan. Toen Yvonne me kwam ophalen hebben we een lekker ijsje gegeten. We hebben een kadootje gekocht voor Papa en Jacqueline want we gaan morgen alvast hun verjaardag vieren. (ik heb passepartout met 9 foto's van Aucland gekocht en laat ik in Holland inlijsten, deze ga ik geven van kinderen en kleinkinderen) dan kan hij thuis ernaar kijken als herinnering) We zijn hier alweer een week ongelooflijk snel gaat het.Morgen afscheid nemen van iedereen hier. Ik ga nog met papa naar de skytower morgen. Groetjes uit Auckland

  • 12 Februari 2016 - 20:58

    Jolanda :

    Best knap dat je in je eentje op pad bent gegaan Miranda! En je vader kan nog even van zijn zus en zwager genieten.
    Sterkte met het afscheid
    En veel plezier met de rondreis die jullie gaan maken
    Groetjes André en Jolanda en kids

  • 13 Februari 2016 - 00:54

    Jose:

    Jammer dat het weekje al weer voorbij is, zag aan Ome Herman dat ie het wel heel erg kort vond.
    Leuke vriend heb je ontmoet Miranda (foto) :-)
    Veel sterkte bij het afscheid, jammer dat het skypen zo kort was met de familie.
    Ik hoop nog een keer contact te maken via skype met hen.

    Goeie reis verder en gauw weer contact.
    xxx Peter en Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Miranda

Vader en Dochter Hemmer een maandje in Nieuw Zeeland

Actief sinds 23 Jan. 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 9015

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Maandje Nieuw Zeeland

Landen bezocht: