Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Bay of Islands

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

14 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Paihia

We gingen vroeg op om naar de Bay of Islands te gaan. We reden langs de oostkust van het noordereiland langs Orewa, Warkworth en Te Hana. We hadden een koffiepauze in Kaiwaka. Omgekeerde bloempot op een schoteltje goed idee voor een asbak buiten dan waait het as niet weg! In Paihia gingen we op de boot voor een boottochtje door de Bay of Islands. We konden alleen niet naar The whole in the Rock stonden teveel golven maar we kregen een vrijkaartje om het nog een keer te doen geldig je hele leven. Maar ik denk niet dat we terugkomen dus geef ik hem aan Yvonne. Met de boot meerden we aan in Otehei Bay. Prachtig daar en vaarden (voerden?) terug naar Pahia. Daar bleven we 2 nachtjes. Groetjes uit Paihia Bay of Islands

• 16 Februari 2016 - 17:05

Mitzy:

Dat water ziet er echt prachtig uit en vooral met die eilanden op de achtergrond!
    xxxxxx

Tags: Paihia