Terug naar Auckland - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Terug naar Auckland - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Terug naar Auckland

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

16 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Warkworth

Vanmorgen heb ik gezongen voor papa. Wel bijzonder om je 83e verjaardag te vieren in Nieuw Zeeland. We kregen felicitaties van de familie dat vond hij hartstikke leuk! Om 10:00 uur reden we uit Paihia en reden naar Kawakawa. En of ander kunstenaar Hundertwasser uit Oostenrijk was hier met pensioen. Hij heeft wat kunst hier achtergelaten nou kan je vertellen Het was gewoon nageaapt van Gaudi in Barcelona. Beetje flessen inmetselen en mozaïeken. Ik denk dat ik het ook ga doen. Misschien nieuwe touristenplek in Castricum. We gingen lunchen in Whangarei en reden door naar Warkworth daar staan 2 grote Kauribomen. Dit zijn nog maar ukkepukke boompjes. Want ze zijn nog veel groter te vinden. Maar heleaas niet op onze tour. Deze zijn 600 en 800 jaar oud. Morgen gaan we naar Rotorua. Groetjes uit Warkworth

• 16 Februari 2016 - 10:08

Wim En Truus Roest:

JAN FELICITEERT MET JE 83e verjaardag!

• 16 Februari 2016 - 16:35

De Buurtjes Bijl:

Van harte gefeliciteerd met U verjaardag, en we wensen jullie samen nog een fijn verblijf toe in Nieuw Zeeland, leuk om jullie zo te volgen via het reis verslag.

Hartelijke groetjes Kees en Loeky

• 16 Februari 2016 - 20:55

Nancy:

Hey ome Jan! Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
    En Miranda, bedankt voor je kaartje, dat was een leuke verrassing vandaag! Ik vind het sowieso ontzettend leuk om jullie avonturen te lezen. Wat een leuke dingen maken jullie mee, en wat ziet het er mooi uit. Geniet nog lekker van elkaar en alle mooie momenten die jullie mee mogen maken aan de andere kant van de wereld. Dikke kus, Nancy

Tags: Warkworth