Van Picton naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Van Picton naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Van Picton naar Christchurch

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

21 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Allereerst Ome Henk Van Harte Gefeliciteerd met uw verjaardag vanuit Nieuw Zeeland. Fijne dag vandaag! We gingen vandaag naar Kaikoura waar je op walvistocht kon gaan. Dat hebben wij niet gedaan. We zijn wel door stadje gelopen en naar het strand geweest waar ik wat stenen heb meegenomen voor thuis. (Doen we tegenwoordig bij elke vakantie) Er waren 2 mensen die met helicopter 1 walvis hebben kunnen spotten. Onderweg hadden we een stop bij Ohau Point. Daar lagen zeehonden op de rotsen. Leuk om ze in de vrijheid te zien. Om 16:30 waren we in het hotel in Christchurch. Je kon daar heel goed zien wat de aardbeving heeft aangericht 5 jaar geleden. 's Avonds hebben we een gokje gewaagd in het Casino van Christchurch. We zijn natuurlijk heel erg rijk geworden! groetjes uit Christchurch

• 25 Februari 2016 - 23:05

Mitzy: