Van Franz Josef naar Christchurch - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Van Franz Josef naar Christchurch - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Van Franz Josef naar Christchurch

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

28 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Ja het zit er al bijna weer op. Vandaag de laatste dag met vanavond een afscheidsdiner. Papa is bekaf en klaar om naar huis te gaan. Het is genoeg zo zegt hij. Maar we gaan vandaag nog even genieten van dit prachtige land en het lekkere warme weer! We gaan vandaag eerst een wandeling maken van drie kwartier Papa maar niet want die gaat dat echt niet redden. We gaan naar het plaatsje Hokitika jadestadje en naar kustplaats Greymoutn. Daarna naar Arthurs Pass en stappen daar op trein Trans Alpine en rijden dwars door de nieuw zeelandse Southern Alps naar Christchurch. Geweldig toch! Groetjes uit Franz Josef

• 27 Februari 2016 - 23:33

Jose:

wat een leuke foto van jou en pap! Je kan zien dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Heerlijk joh. Ik ga jullie zo langzamerhand wel missen hoor.
    Welke vogel was dat op de foto, een Emoe?
    Je zal er niet meer aan toe komen om verslagen te maken, het was heerlijk om jullie zo te volgen.
    Als ik je niet meer spreek, hele goede en rustige reis en tot in Holland :-) xxxxxxxxxxx

• 28 Februari 2016 - 13:39

Karina Polfliet: