Terug in Holland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Terug in Holland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Terug in Holland

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

05 Maart 2016 | Nederland, Castricum

Toen we terug in Holland waren en de deuren opengingen op Schiphol om naar huis te gaan, zag ik iedereen staan. Fantastisch om te zien. Jose Ome Henk Tante Thea Andre Jolanda Erwin Danielle en natuurlijk Mitzy Jeffrey en mijn ventje John. Hij kwam als eerste naar me toe. Wat een geweldig gevoel om hem weer in me armen te sluiten en natuurlijk ook onze kinderen. Ben al weer aan het werk. Ik en ook namens mijn vader wil ik iedereen bedanken die ons gevolgd heeft en reacties heeft gestuurd was leuk om te lezen. WE HEBBEN EEN GEWELDIG AVONTUUR ACHTER DE RUG MET MOOIE HERINNERINGEN. Groetjes uit Castricum

  • 05 Maart 2016 - 17:15

    Mitzy:

    Het was ook fantastisch om jullie weer te zien!
    Ben blij dat jullie er weer zijn!
    Dikke kus van Mitzy

  • 05 Maart 2016 - 17:59

    Jolanda :

    Het was ook heel leuk om jullie weer te zien en op te halen!
    Fijn dat je dit avontuur samen met je vader hebt kunnen doen
    En dat jullie nog lang mogen na genieten
    André en Jolanda en kids

  • 06 Maart 2016 - 09:32

    Yvonne :

    Glad you both made it home, and what a wonderful surprise, to be greeted by the whole family! It was fabulous to see you both here, and we all had a great and fun time with you both! Look forward to the photo evening (year!!!) , only 1700 photo's

Tags: Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Miranda

Vader en Dochter Hemmer een maandje in Nieuw Zeeland

Actief sinds 23 Jan. 2016
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 9024

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Maandje Nieuw Zeeland

Landen bezocht: