Aardbeving in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Aardbeving in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Aardbeving in Christchurch

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

29 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We hadden vandaag Greymouth overgeslagen omdat we dat niet meer gingen redden. Rond 16:00 uur stapten we op de trein. Het was een geweldige treinreis door de Alpen van NZ. Ik had nog een fotowedstijdje gehouden met Bart. Elke keer als we een foto wilden maken dan gingen we een tunnel in. Dus hielden we een wedstrijd wie de foto had en degene die de binnenkant van de tunnel had, had verloren. Om 19:15 uur waren in Christchurch voor ons laatste nachtje! We hadden een afscheidsdiner die avond en namen van elkaar afscheid. Daarna gingen Bart, Piet, Jamie en ik nog even naar een Ierse pub in het Centrum. Beetje verlaten maar we hebben ons toch nog vermaakt. Om 23:15 uur waren we weer in het hotel en gingen lekker slapen. Om 3:30 uur ging Papa naar de wc en toen hij terug kwam, lag ik te schudden in me bed. Ik dacht o nee een aardbeving! Straks komt er nog een en gaat alarm af, paniek paniek. Dan moeten we weer midden in de nacht naar buiten. Maar gelukkig bleef het bij 1 keer. Gelukkig toch weer in slaap gevallen. Groetjes uit Christchurch

• 08 Maart 2016 - 17:32

Mitzy:

Wie had er gewonnen bij de fotowedstrijd? :-D

Tags: aardbeving