Van Te Anau naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Van Te Anau naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Van Te Anau naar Queenstown

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

25 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Queenstown

De regen kwam vandaag met bakken naar beneden. We waren onderweg naar Milford Sound (Fjorden). Onderweg waren we gestopt bij een regenwoud. Nou letterlijk een Regenwoud. Wandelingetje gemaakt van een kwartiertje tussen de bomen en de varens en riviertjes. Doorweekt kwam ik terug. Papa bleef in de bus. Ik gaf hem geen ongelijk. We gingen varen door de Milford Sound. Jammer van al die regen want de ramen van de boot waren beslagen en op het dek was geen harde met al die regen en harde wind. Maar toch nog wat foto's kunnen maken. Prachtig al die watervallen die hoog van de bergen afvallen. We hebben daarna een hele tijd moeten rijden voor we in Queenstown aankwamen. We reden langs Lake Wakatipu omgeven door de bergen The Remarkables. We kwamen om 18:00 uur aan en gingen 18:40 uur weer weg voor een diner met live muziek op de berg. We gingen met de Gondala (skilift) omhoog. Het was heel gezellig om 22:00 uur gingen we weer naar beneden. Papa ging slapen en ik ging nog even op kroegentocht tot 1:30 uur Gelukkig konden we morgen uitslapen. Groetjes uit Queenstown

• 26 Februari 2016 - 10:22

Mitzy:

Wow echt super mooi die watervallen van de bergen !!