Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Paihia

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

15 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Paihia

We stonden vroeg op want we konden niet meer slapen. We logeren hier 2 nachtje in Paihia. Toen we terugkwamen van het ontbijt gingen we nog even een dutje doen. Dat werd dus 13:00 uur We zijn met de gratis shuttle bus naar Paihia gegaan en de souvenirsshops weer leeggekocht. Er was ook een markt met handgemaakte spullen uit NZ. Er kwam een bui op ons hoofd dus gauw de pocho's gepakt uit de tas die we van Yvonne hadden gekregen. De bui was al weer over toen wij de poncho probeerden aan te doen. Daarna terug naar hotel en met mensen uit Australie Perth (geemigreerd uit Italie) Amerika (Phoenix) en UK Birmingham zitten praten Het was erg gezellig bleven met elkaar eten en drinken in het hotel en na eten gingen we terug naar onze kamer. Groetjes uit Paihia