Van Queenstown naar Franz Josef Glacier - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu Van Queenstown naar Franz Josef Glacier - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jan en Miranda Hemmer - WaarBenJij.nu

Van Queenstown naar Franz Josef Glacier

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Jan en Miranda

27 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

We gingen vandaag naar Arrowtown een klein mijnstadje en weet je wat ik daar vond Familie Twisk in Auckland? Jawel een CHOPSHOP! Het is vandaag erg warm en de zon schijnt lekker. Nog maar even genieten want we moeten straks de kou weer in. Daarna reden we langs drie prachtige meren Lake Dunstan, Lake Hawea en Lake Wanaka. We gingen lunchen in Makarora en hadden een wandeling in het regenwoud en de Thunder Creek Falls hadden nog een stop in Haast en reden langs de westkust naar Franz Josef. We hebben heerlijk gedineerd in het hotel en ik ging nog even uit met een groepje van de bus. Maar er waren niet veel bars en kwamen terug om 23:30 in hotel. Om 23:00 gingen ze sluiten. Groetjes uit Franz Josef

• 28 Februari 2016 - 20:23

Mitzy:

Weer mooie foto's!
    Kan niet wachten tot dinsdag!
    xxxxxx

Tags: Franz Josef